Zwrot towaru


Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Nasz sklep w pełni respektuje Państwa prawa wynikające z ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz 827). Z towaru zakupionego w naszym sklepie mogą Państwo zrezygnować bez podania przyczyny w terminie i na warunkach określonych w powyższej ustawie. Odstąpienie od umowy wolne jest od zapłaty jakiejkolwiek sumy, czyli odstępnego.

Jak mogę zwrócić towar ?

1. Upewnij się, że spełniasz dwa poniższe warunki zwrotu zakupionego towaru:

  • nie minęło 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówienia
  • zakupu dokonałeś jako osoba prywatna (nie na firmę).

2. Pobierz i wypełnij Oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna-sprzedaży - plik w formacie .pdf

3. Wyślij zwracany produkt wraz z powyższym oświadczeniem na adres:

  • Twojabateria.pl - magazyn główny, ul. Zagórska 159, 42-600 Tarnowskie Góry, C.H. Gwarek boks F3

4. Zwrotu towaru możesz także dokonać oddając produkt w naszej siedzibie.

  • towar wraz z wypełnionym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy można zwrócić po okazaniu oryginału faktury lub paragonu
  • w przypadku gdy płatność za zwracany towar była dokonywana gotówką, zwrot w tej samej formie nastąpi tylko w przypadku zgodności danych na fakturze sprzedaży z okazanym dokumentem tożsamości zawierającego zakup. W innym przypadku rozliczenie następuje w formie przelewu na konto.

Stan zwracanego towaru

Zgodnie z ustawą: „towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu”. Prosimy nie odsyłać towarów uszkodzonych czy niesprawnych, muszą one być zgłoszone do działu reklamacji na podstawie gwarancji lub z tytułu rękojmii.

Podsumowanie

  • Prawo zwrotu towaru bez podawania przyczyny przysługuje tylko konsumentom.
  • Towar można zwrócić w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty odbioru towaru.
  • Jeżeli okres 14 dni kończy się w weekend lub święto, termin przechodzi na dzień następny.
  • Zwrot towaru do sklepu odbywa się na koszt Klienta.
  • Sklep zwraca wartość oraz koszt wysyłki towaru zgodnie z zamówieniem Klienta, tylko w przypadku zwrotu całego zamówienia.
  • Rozpakowanie towaru nie powoduje wygaśnięcia prawa do zwrotu towaru.
  • Klient otrzyma zwrot pieniędzy najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych od zwrotu towaru, z reguły do 3 dni roboczych od daty dostarczenia towaru do sklepu.
  • Przed odesłaniem towaru do sklepu należy dobrze go zabezpieczyć. Przesyłki uszkodzone i wysłane za pobraniem nie będą przyjmowane.
 
Do góry