Czas dostawy :
W zależności od dostępności danego towaru do czasu dostawy należy dodać 24-48 h potrzebnych firmom kurierskim na dostarczenie towaru z naszego magazynu pod wskazany adres.
Przesyłki :
Przesyłki są realizowane przez firmy kurierskie :
- DPD
- Jas FBG
- DB Schenker
- Siódemka
Wysyłany towar jest starannie zapakowany i zawsze ubezpieczony na wypadek uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu - oznacza to 100% gwarancję dostarczenia produktu do Klienta w stanie nienaruszonym i w jak najkrótszym czasie. W razie uszkodzenia mechanicznego po spisaniu protokołu reklamacyjnego z kurierem, automatycznie wysyłany jest nowy towar bez dodatkowych opłat. Towary "wrażliwe" takie jak ceramika, wanny, kabiny każdorazowo wysyłane są na europaletach, pozostałe w odpowiednio zabezpieczonych kartonach.
Towar dostarczamy również własnym transportem po wcześniejszym uzgodnieniu.
Sposoby płatności :
Należność za towary zakupione w naszym sklepie można uregulować na kilka sposobów :
- za pobraniem przy odbiorze przesyłki
- przelew na konto DEUTSCHE BANK przed otrzymaniem przesyłki
- odbiór osobisty w siedzibie firmy
- kartą kredytową za pośrednictwem portalu Dotpay.pl
- PAYPAL
Zwroty :
1. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.), konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 10 dni od dnia wydania towaru. Pismo należy kierować na adres Twojabateria.pl ul. Sienkiewicza 47B, 42-600 Tarnowskie Góry. Po tym terminie nie ma możliwości odstąpienia od umowy sprzedaży, chyba, że klient skorzysta z uprawnień wynikających z Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (zakup dokonany w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą) lub z prawa rękojmi zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego (zakup dokonany w celu związanym z działalnością zawodową lub gospodarczą). W przypadku gdy na towar była wystawiona faktura VAT zostaje wystawiona faktura korygująca. Oryginał i kopia zostają wysłane do klienta listem priorytetowym. Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej.
2. W ramach odstąpienia od umowy przedsiębiorca w ciągu 14 dni zwróci całą wpłaconą kwotę.
3. Koszty związane ze zwrotem towaru ponosi zwracający.