Cena za dostawę uzależniona jest o wagi zamawianych towarów. |
Przesyłka kurierska - darmowa dostawa od 4990 zł.
|
Paczki małe
Baterie łazienkowe |
Syfony |
Dodatki łazienkowe |
od 17 zł |
Paczki duże
Gerzejniki łazienkowe |
Stelaże podtynkowe |
Brodziki |
od 29 zł |
Paleta mała
Muszle WC |
Umywalki |
Szafki podumywalkowe |
od 49 zł |
Paleta euro
Kabiny prysznicowe |
Wanny |
Meble łazienkowe ( duże ) |
od 99 zł |
Paczki niestandardowe
Wanny wolnostojące |
|
|
|
Odbiór przesyłki od kuriera
Zalecamy sprawdzenie otrzymanej przesyłki w obecności kuriera.
Każda przesyłka jest ubezpieczona. W przypadku uszkodzenia opakowania zewnętrznego ( zgnieciony lub przedziurawiony karton, rozerwana folia ), koniecznie sprawdź przesyłkę w obecności kuriera. W razie uszkodzenia spisz protokół szkody, który jest podstawą do wszczęcia procedury ponownej wysyłki nowego towaru. W sytuacji kiedy opakowanie zewnętrzne jest nienaruszone a towar jest uszkodzony należy niezwłocznie wezwać kuriera w miejsce dostawy w celu sporządzenia protokołu szkody.
Art. 76 Prawa Przewozowego
Przyjęcie przesyłki przez uprawnionego bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia, chyba że:
1) szkodę stwierdzono protokolarnie przed przyjęciem przesyłki przez uprawnionego;
2) zaniechano takiego stwierdzenia z winy przewoźnika;
3) ubytek lub uszkodzenie wynikło z winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa przewoźnika;
4) szkodę niedającą się z zewnątrz zauważyć uprawniony stwierdził po przyjęciu przesyłki i w terminie 7 dni zażądał ustalenia jej stanu oraz udowodnił, że szkoda powstała w czasie między przyjęciem przesyłki do przewozu a jej wydaniem
W każdej awaryjnej sytuacji zalecany jest kontakt telefoniczny z naszą firmą +48 32 308 00 09.