Rodzaje i koszty dostaw
Cena za dostawę uzależniona jest o wagi zamawianych towarów.
przesyłka kurierska
Odbiór przesyłki od kuriera
Zalecamy sprawdzenie otrzymanej przesyłki w obecności kuriera.
Każda przesyłka jest ubezpieczona. W przypadku uszkodzenia opakowania zewnętrznego ( zgnieciony lub przedziurawiony karton, rozerwana folia ), koniecznie sprawdź przesyłkę w obecności kuriera. W razie uszkodzenia spisz protokół szkody, który jest podstawą do wszczęcia procedury ponownej wysyłki nowego towaru. W sytuacji kiedy opakowanie zewnętrzne jest nienaruszone a towar jest uszkodzony należy niezwłocznie wezwać kuriera w miejsce dostawy w celu sporządzenia protokołu szkody.
Art. 76 Prawa Przewozowego
Przyjęcie przesyłki przez uprawnionego bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia, chyba że:
1) szkodę stwierdzono protokolarnie przed przyjęciem przesyłki przez uprawnionego;
2) zaniechano takiego stwierdzenia z winy przewoźnika;
3) ubytek lub uszkodzenie wynikło z winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa przewoźnika;
4) szkodę niedającą się z zewnątrz zauważyć uprawniony stwierdził po przyjęciu przesyłki i w terminie 7 dni zażądał ustalenia jej stanu oraz udowodnił, że szkoda powstała w czasie między przyjęciem przesyłki do przewozu a jej wydaniem
Wnoszenie towaru.
UWAGA! Przesyłki paletowe i paczki powyżej 30 kg dostarczane są pod wskazany adres, kurierzy nie świadczą takich usług jak wnoszenie towaru.
W każdej awaryjnej sytuacji zalecany jest kontakt telefoniczny z naszą firmą +48 32 308 00 09.